.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ 100 هزار نفر آدم مؤدب طبق آئین‌نامه

آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال 44 ماده دارد و طبق نظر کارشناسان در 102 مورد حقوق شخصی افراد را براساس قانون اساسی نقض می‌کند.

1- آیا فدراسیون فوتبال باید مطابق قانون اساسی باشد یا قانون اساسی مطابق فدراسیون فوتبال؟

2 - آیا فدراسیون فوتبال به حقوق شخصی اعتقاد دارد؟

3- آیا فدراسیون فوتبال به حق و حقوق اعتقاد دارد؟

4- آیا فدراسیون فوتبال به شخص اعتقاد دارد؟

5- آیا بهتر نیست در راستای تنش‌زدایی از جامعه و ایضاً تنش‌زدایی از فوتبال، سیدمحمد خاتمی بشود رئیس فدراسیون فوتبال؟

جالب است بدانید که فدراسیون فوتبال می‌تواند یک‌باره مثلاً هزاران نفر تماشاچی را از تماشای یک بازی و آمدن به استادیوم محروم کند. حالا فرض کنید 70 هزار تماشاچی هوادار تراکتورسازی تبریز محروم شوند و آنها هم بخواهند برای پیگیری پرونده‌شان به فدراسیون فوتبال مراجعه کنند.

اگر همین‌طور پیش برویم، احتمالاً فدراسیون فوتبال تکمله و ضمیمه‌های دیگری هم به آئین‌نامه انضباطی اضافه می‌کند، مانند:

1- اگر بازیکنی معاذالله به سمت داور مشت یا لگد پرتاب کند، بین دو نیمه یا در ابتدای بازی بعد تیمش، یک دست و یک پای وی به صورت ضربدری (مثلاً دست چپ و پای راست) در وسط استادیوم در انظار عمومی اره خواهد شد.

2- اگر خدای ناکرده بازیکنی به داور حرف نامربوط یا ناسزایی گفت، فی‌المجلس روند بازی متوقف گردیده یا زبان بازیکن مربوطه را با انبردست بیرون آورده، با قیچی باغبانی ریزریز می‌کنیم یا زبانش را به شیوه قدما از پس کله‌اش بیرون می‌کشیم.

3- اگر شخصی به شخص دیگری فحشی داد که فحوای آن تهدید به انجام عملی غیرورزشی با خانواده شخص دیگر (اعم از درجه اول یا درجه دوم، الی آخر...) بود، فدراسیون موظف می‌شود که شخصی کاربلد و خبره را به سراغ افراد مذکوره در فحش البته از خانواده فحاش بفرستد، تا تهدید مذبور را به احسن‌وجه در مورد خانواده شخص فحاش عملی کند.

تذکر 1: لازم به توضیح است که اگر ابزار و ادوات اضافی در فحش موجود باشد، نماینده فدراسیون ملزم به استفاده از همان ابزارآلات و ادوات در انجام مأموریت محوله است. برای نمونه ابزاری چون توپ، تانک، فشفشه، شیر سماور، اگزوز خاور، شاخ صنوبر، درخت خیس، درخت کاج و قس‌علی‌هذا...

تذکر 2: فدراسیون موظف است برای اجرای بندهای 1 و 2، دو تا سه میرغضب آموزش‌دیده با کلیه ابزار و ادوات لازم در هر بازی حاضر داشته باشد.

4- در صورتی که جمعیتی بیش از 10 هزار نفر یکصدا شعار «توپ‌، تانک، فشفشه الی‌ آخر...» را تکرار کنند، فدراسیون می‌تواند با هماهنگی لازم از نیروی هوایی کمک گرفته و استادیوم را بمباران کند.

***
طبیعتاً بعد از اجرای دقیق آئین‌نامه مذبور وضعیت مناسب می‌شود و بازی‌ها در کمال آرامش و سکوت برگزار خواهد شد و فقط گاهی به تناسب موقعیت برخی شعارها با هماهنگی‌ کامل و رعایت اصول اخلاقی به گوش می‌رسد.

شعارهایی نظیر: «توپ، تانک، فشفشه، ای کاش جناب داور دقت‌نظر بیشتری به خرج می‌داد» یا «شیر سماور، کاملاً دلالت دارد بر عدم دقت کافی داور مربوطه، اگزوز خاور نیز به شرح ایضاً.»

شهرام شکیبا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.